28 december 2020

Attentie voor de feestdagen

Een kaartje met lieve wensen, positiviteit en kracht. In de hoop dat dit je steun geeft, er wordt veel aan je gedacht.

De Corona pandemie heeft in Erp, Keldonk en Boerdonk diepe sporen achtergelaten met veel leed en met ingrijpende veranderingen. Gewoonlijk wordt in december de kerstviering van de KBO gehouden, een gezellige bijeenkomst in de donkere dagen voor kerstmis. Het KBO-koor “Vrolijk Zingen Wij” brengt een aantal liederen ten gehore en er treedt een groep op die ontspanning brengt en het publiek vermaakt. Heb je kerstkaarten nodig dan kun je in de pauze de door de handwerkgroep gemaakte kaarten ook nog  kopen. Alles in kerstsfeer. Dit jaar is het anders.

Het bestuur heeft een alternatief voor de kerstviering gezocht, waarbij de verplichte afstand van 1,5m gehandhaafd kon worden. Het heeft moeite en veel inspanning gekost maar het resultaat mag er wezen. Het bestuur is overstelpt met welgemeende positieve reacties.

Wat is er georganiseerd? Het bestuur heeft samen met leden van de werkgroep Lief en Leed aan alle KBO leden persoonlijk een tulband met een kaartje bezorgd. Ofwel een kaartje met bovenstaande tekst ofwel een kaartje met de beste wensen, gemaakt door de handwerkgroep  Bij het uitreiken van de attentie gaf iedereen in woord en gebaar aan blij verrast te zijn en kon er, op afstand, een praatje gemaakt worden. Anders, maar indrukwekkend en positief.

Het bestuur hoopt dat de reguliere activiteiten van de KBO het komende jaar hervat kunnen worden en wenst u fijne feestdagen, een goede gezondheid en het allerbeste voor het nieuwe jaar 2021.