30 december 2023

Kerstviering

In de periode rondom Kerst wordt er van alles georganiseerd om toch maar zoveel mogelijk samen te zijn. Want zeg nou zelf, wie wil er in de donkere, koude decembermaand alleen thuis zitten? Je bent blij als er activiteiten zijn waar je naar toe kunt gaan, als iemand je vraagt of je ergens mee naar toe wilt gaan of als iemand bij je komt om een praatje te maken.

Op 13 december hebben de leden van de KBO weer genoten van de traditionele kerstmiddag in Ter Aa. Gezellig bijpraten en luisteren naar de kerstliederen gezongen door het seniorenkoor “Vrolijk Zingen Wij”, naar een gedicht van Tonny Tielemans en naar het programma van Gerard van Kol uit Liessel. Kijk maar eens in het fotoalbum.

In het openingswoord heeft voorzitter Ine van Vugt-van Moorsel het afgelopen jaar gememoreerd. Zo is 2023 een bewogen jaar geweest, met mindere momenten en hoogtepunten. Pastoor Rombauts ons in oktober ontvallen nadat hij in juni zijn 60-jarig priesterschap heeft gevierd. Onze pastoor, die veel voor onze vereniging maar ook voor de gehele Erpse en Boerdonkse geloofsgemeenschap heeft betekend.
De KBO is een bloeiende vereniging en bestaat al sinds 1963. In mei is het 60-jarig jubileum gevierd met een mooi feest. Het bestuur van de KBO wil in het komende jaar het ontmoeten nog meer bevorderen en daarvoor specifiek uw aandacht vestigen op de nieuwjaarsborrel op zondag 7 januari 2024 en op “ Ontmoeting op zondag” dd. 14 januari. Beide dagen bent u welkom van twee tot vier in Ter Aa. Begin het jaar goed en kom beide dagen!

Kerst vieren we samen, jong en oud. De kerstmiddag is tot stand gekomen doordat alle vrijwilligers van de KBO zich geweldig hebben ingezet om alle activiteiten succesvol te laten verlopen. Dank zij hen blijft KBO Erp-Keldonk-Boerdonk een bloeiende vereniging. Onze vrijwilligers zijn echt een compliment waard!