15 maart 2024

Jaarvergadering

Vorig jaar heeft KBO Erp-Keldonk-Boerdonk het 60-jarig bestaan gevierd. Een mooi lustrum van een seniorenvereniging met ruim 700 leden die nog steeds probeert met de tijdsgeest mee te verjongen. Meer bewegen en sporten, niet alleen wandelen, fietsen, biljarten, jeu de boules en koersbal maar ook Walking Sports. Carole Sannen geeft op de jaarvergadering een actieve toelichting op Walking Sports en de Vitaliteitsdag.
Op 20 maart is de jaarlijkse ledenvergadering. Het bestuur nodigt alle KBO-leden uit voor de Algemene Ledenvergadering op woensdag 20 maart 2024 in Ontmoetingscentrum “Ter Aa” te Erp. De zaal is open vanaf 13.00 uur en we beginnen om 13.30 uur. Zie het programma alv 2024.

Op de agenda staan de begroting met rekening en verantwoording, de contributie en de verkiezing van bestuursleden.
Aftredend en niet herkiesbaar zijn Antoon van Lanen en Jan van Stiphout. Toos van de Wetering en Jan Leenders zijn aftredend en herkiesbaar. Het bestuur heeft twee kandidaten bereid gevonden om de openvallende bestuursfuncties op te vullen: Ruud Cuppers en Frans Scheepers (zie Nieuwsbrief uitgave 3-2024).
Wij roepen u op om kandidaten voor te dragen voor de vrijgevallen functies. Een voordracht, ondersteund door minstens 5 leden, kunt u tot uiterlijk vijf dagen voor aanvang van de vergadering melden bij een van de bestuursleden.
Na de jaarvergadering volgt de uitreiking van het vrijwilligersbloemetje en het optreden van “De Carolientjes”. Twee dames die u laten genieten van liedjes, meezingers, sketches en verkleedpartijen, alles met veel komische aspecten.
Het wordt weer een veelbelovende middag bij de KBO op woensdag 20 maart.